انتخابات

جلیلی گفت: ما در سال‌های اخیر با حضور کارشناسان به نتایجی رسیده‌ایم و ان شاءالله در صورت پیروزی در انتخابات از روز شنبه کارمان را به طور جدی آغاز می‌کنیم.

سعید جلیلی: در صورت پیروزی در انتخابات کار را به طور جدی آغاز می‌کنیم

به گزارش قدس آنلاین سعید جلیلی، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بعد از ظهر امروز در آغاز دور دوم تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری برای گفت‌وگو با نمایندگان مجلس در مجموعه سرچشمه تهران حضور یافت.

سعید جلیلی در نشست مشترک با نمایندگان مجلس گفت: خیلی خوشحالم از همراهی نیروهای انقلاب در جهت هدف مقدسی که داریم، ما امروز در نقطه بسیار مهمی قرار داریم که در طول تاریخ بی سابقه است. در بخش‌های مختلف به ویژه بخش فناوری در یک نقطه بسیار مهم قرار داریم.

وی با بیان اینکه ما امروز یک جهان فرصت داریم تا یک ایران جهش را در کنار هم رقم بزنیم، ادامه داد: این گونه نمی‌شود که برای حل مسائل بگوییم کارشناس باید بیاید، وقت بگذارد و مساله را در طول زمان حل کند، ما فرصت و زمان زیادی نداریم.

جلیلی گفت: ما در سال‌های اخیر با حضور کارشناسان به نتایجی رسیده‌ایم و ان شاءالله در صورت پیروزی در انتخابات از روز شنبه کارمان را به طور جدی آغاز می‌کنیم.

وظیفه داریم که به میدان آمده و نگذاریم انقلاب به بیراهه برود

علی نیکزاد در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: قبل از دولت شهید رئیسی اتفاقاتی در کشور می‌افتاد که خون به دل  مقام معظم رهبری می‌کرد اما شهید رئیسی قطار خارج شده از ریل انقلاب را به سر جای خود بازگرداند.

وی با بیان اینکه اگر نتوانیم سرمایه اجتماعی را در مجلس افزایش دهیم، حقیقتاً ضرر کرده‌ایم، افزود: امیدوارم قطار انقلاب همچنان در مسیر خود در راستای اهداف انقلاب به حرکت خود ادامه دهد. در اردوگاه انقلاب وظیفه شرعی، قانونی و اخلاقی داریم که به میدان آمده و نگذاریم انقلاب به بیراهه برود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.